صفحه اصلی > برنامه‌ی نشست‌های ارائه شفاهی
.: برنامه‌ی نشست‌های ارائه شفاهی

 

حقوق، جامعه‌شناسی، مدیریت، فقه و علوم سیاسی

کمیته‌ی ناظر

زمان

مکان

دکتر قدرت‌الله خسروشاهی - دکتر علی قنبری – دکتر رسول مظاهری - دکتر رضا نصر اصفهانی - دکتر رضا همتی

۱۴:۴۵ الی ۱۶:۱۵

سالن امین

۱

۱۴:۴۵

تحلیل ظرفیّت‌های ارتباطی بازی‌های رایانه‌ای هدفمند در برقراری روابط بینامتنی: مطالعه مقایسه‌ای بازی‌های «آشتی‌ساز» و «درگیری‌های جهانی: فلسطین» (مسعود کوثري، سید بشیر حسینی، آرین طاهري)

۲

۱۵

بازشناسی بازی‌ دیجیتال از قماربازی دیجیتال: مطالعه فقهی–حقوقی (مرتضی وصالی ناصح)

۳

۱۵:۱۵

طراحی و پیاده‌سازی شبیه ساز زندگی اجتماعی مبتنی بر مؤلفه‌های هوش اجتماعی با استفاده از روند توسعه چابک (هیلا هومند، پریسا عبداللهی، صمد روحی)

۴

۱۵:۳۰

اولویت‌بندی عوامل تاثیرگذار بر انتخاب بازی‌های دیجیتال از نظر گیمرها و نخبگان با استفاده از روش AHP (حسین افسری، سید جواد شیخ الاسلامی، سید مهدی حسینی)

۵

۱۵:۴۵

سواد اخلاقی بستری جهت کنترل هوش هیجانی در محیط بازی‌های رایانه‌ای (حسین مرادی مخلص، جمشید حیدری، مریم علی بخشی)

۶

۱۶

بررسی عوامل مؤثر بر نگرش‌های افراد درباره تبلیغات در بازی‌های دیجیتال (مهدی بشیرپور)

نشست هنر

کمیته‌ی ناظر

زمان

مکان

دکتر پریسا دارویی – دکتر مرضیه پیراوی ونک - دکتر عباس غفاری– دکتر میثم یزدی

۱۶:۱۵ الی ۱۷:۴۵

سالن امین

۱

۱۶:۱۵

هویت‌یابی و فرهنگ‌سازی شخصیت قهرمان در بازی‌های رایانه‌ای؛ مطالعه موردی بازی ایرانی میرمهنا و بازی خارجی ندای وظیفه (راضیه حق­شناس، فتانه محمودی)

۲

۱۶:۳۰

بررسی تطبیقی مدل‌های احساسات در بازی‌های رایانه‌ای (شانلی اکبری، یونس سخاوت)

۳

۱۶:۴۵

شناسایی و به‌کارگیری احساس بازیکن در کنترل جریان بازی و افزایش سطح حس غوطه‌وری (الناز حیدران مقدم، صمد روحی)

۴

۱۷

بررسی و تحلیل مینیمالیسم (کمینه‌گرایی) در بازی های ویدئویی (محمد بهشتی‌راد، یونس سخاوت)

۵

۱۷:۱۵

بررسی حس حضور در بازی موبایلی پو (پریسا علیخانی، یونس سخاوت)

۶

۱۷:۳۰

یررسی ساختار روایی بازی‌نامه گرشاسپ: سرآغاز حماسه (علی رازی‌زاده)

نشست روانشناسی و علوم تربیتی ۱

کمیته‌ی ناظر

زمان

مکان

دکتر امیر قمرانی – دکتر نگین برات دستجردی – دکتر اعظم اسفیجانی- دکتر امرالله ابراهیمی – دکتر ماهگل توکلی – دکتر مصطفی نجفی – دکتر عاطفه احمدی – دکتر سالار فرامرزی

۱۴:۴۵ الی ۱۶:۱۵

سالن خاتم

۱

۱۴:۴۵

بررسی اثر بخشی بازی موبایلی ابداعی «من من» بر افزایش عزت نفس کودکان ۸ و ۳ ساله تهرانی (حمیده محمدی‌نسب، محمدعلی مظاهری)

۲

۱۵

فیلابت: بازی جدی تحت تلفن هوشمند برای آموزش مدیریت دیابت برای کودکان 8 سال به بالا (احسان گل‌احمدی، فاطمه احمدی)

۳

۱۵:۱۵

طراحی بسته‌ی آموزشی مبتنی بر واقعیت مجازی بر اساس روش چند حسی فرنالد برای درمان نارساخوانی (جواد راستی، نسیبه صرامی)

۴

۱۵:۳۰

کاربرد رویکرد مبتنی بر شواهد در پژوهش بازی‌های آموزشی (فاطمه جعفرخانی، زهرا جامه بزرگ)

۵

۱۵:۴۵

مانی و مانا: بازی جدی با روند بازی پویا برای بهبود اختلالات اجتماعی در بیماران اوتیسم (صمد روحی، شهرزاد حمل‌کاران، باقر بهرام شتربان)

۶

۱۶

طراحی و پیاده‌سازی یک بسته نرم‌افزاری با هدف تقویت توجه (فاطمه بیگی، جواد راستی)

نشست روانشناسی و علوم تربیتی ۲

کمیته‌ی ناظر

زمان

مکان

دکتر امیر قمرانی – دکتر نگین برات دستجردی – دکتر اعظم اسفیجانی- دکتر امرالله ابراهیمی – دکتر ماهگل توکلی – دکتر مصطفی نجفی – دکتر عاطفه احمدی

۱۶:۳۰ الی ۱۷:۴۵

سالن خاتم

۱

۱۶:۳۰

تاثیر بازی چندرسانه‌ای بر نادرست‌نویسی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری (سالار فرامرزی، ملیحه مهرابی کوشکی)

۲

۱۶:۴۵

بررسی شناختی اثرات بازی رایانه‌ای Runner در بازیکنان (حامد علی یاری، هدایت صحرایی، محمدرضا دلیری، بهروز مینایی، معصومه کاظمی، سید محمدعلی حسینی، محمد صحرایی، زهرا دهقانی)

۳

۱۷

طراحی نرم‌افزار آموزش خواندن کاربردیِ خانواده‌محور و ارزیابی اثربخشی آن بر مهارت‌های زبان و گفتار دانش‌آموزان با نشانگان داون (کوثربریهی، شهلاپاکدامن، غلامعلی افروز)

۴

۱۷:۱۵

Does Edupreneurs Furnish College Students with Co-practicing of Reading Comprehension? Harnessing the Potential of PBL AR M-Games for ESAP Teaching and Learning (Saeed Khazaie,Saeed Ketabi)

۵

۱۷:۳۰

تدوین و اعتبار سنجی بسته‌ی نرم افزاری واقعیت مجازی مبتنی بر تصاویر واقعی به منظور ارتقاء سطح توجه پایدار و انتخابی کودکان (فتانه خجسته‌بخت، جواد راستی، ماهگل توکلی)

نشست فنی-مهندسی ۱

کمیته‌ی ناظر

زمان

مکان

دکتر سید امیرحسن منجمی – دکتر مازیار پالهنگ – دکتر علیرضا نقش – دکتر یونس سخاوت – دکتر حامد موحدیان عطار – دکتر مجتبی وحیدی اصل – دکتر یونس سخاوت – دکتر حامد آذرنوش

۱۴:۴۵ الی ۱۶:۱۵

سالن مبین

۱

۱۴:۴۵

گیمیفالت: ارائه رویکردی بازیگونه برای اشکال‌زدایی نرم افزار (شهرزاد سادات موسوی ­اصفهانی، بردیا ابهری، پرستو علیخانی، مجتبی وحیدی­اصل)

۲

۱۵

بازی‌وارسازی پرو لباس با استفاده از شبیه‌سازی حرکت کاربر (معصومه رسولی، عارفه ارسلانی، یونس سخاوت)

۳

۱۵:۱۵

ارائه روشی در جهت بهبود روند طراحی مرحله در بازی‌های رایانه‌ای با استفاده از دستگاه ردیاب چشم (سید وحید مصطفوی، رضا سلطانی، یونس سخاوت، بابک دیندار صفا)

۴

۱۵:۳۰

یادگیری پدیده های جوّی از طریق نرم‌افزار واقعیت افزوده "AR-Blue Sky" با تاکید بر افزایش تعامل (پرستو علیخانی، مرتضی رضایی­زاده، مجتبی وحیدی اصل، نازنین کریمی­ مقدم)

۵

۱۵:۴۵

بدو بیو: بازی‌وارسازی حرکات ورزشی دو در جهت افزایش تحرک (حسین زارعی، فرشته علیزاده، یونس سخاوت)

۶

۱۶

توانبخشی تعادلی بیماران مبتلا به MS به‌کمک روش‌های بازی‌درمانی و بینایی ماشین (امیرحسین بهروزجزی، جواد راستی)

نشست فنی-مهندسی ۲

کمیته‌ی ناظر

زمان

مکان

دکتر سید امیرحسن منجمی – دکتر مازیار پالهنگ – دکتر علیرضا نقش – دکتر یونس سخاوت – دکتر حامد موحدیان عطار – دکتر مجتبی وحیدی اصل - دکتر حامد آذرنوش

۱۶:۳۰ الی ۱۷:۳۰

سالن مبین

۱

۱۶:۳۰

نی نو: بازی رایانه‌ای مبتی بر فناوری واقعیت افزوده درجهت بازی‌وارسازی مطالب مجلات و نشریات (فرشته علیزاده، حسین زارعی، صمد روحی)

۲

۱۶:۴۵

یک بازی رایانه‌ای-ورزشی برای تمرین سایه‌زنی درایو فورهند به کمک فناوری کینکت ایکس‌باکس (فروزان فرزین نژاد، جواد راستی)

۳

۱۷

ارایه متدی تعاملی جهت افزایش مشارکت بلادرنگ محیط واقعیت افزوده در روش فریز برای دستگاه‌های دستی (زینب جعفری، محبوبه شمسی)

۴

۱۷:۱۵

آموزش شبکۀ عصبی با عامل بدون خطا جهت ایجاد عامل‌های متفاوت و شکست‌پذیر (کیاوش فتحی، مازیار پالهنگ)