این رویداد خاتمه یافته است و اطلاعات موجود در این سایت صرفا جنبه آرشیو دارد

 
اطلاع رسانی > اخبار >
.: اخبار

دکتر یورگیس یاناکاکیس پژوهشگر برجسته‌ی هوش مصنوعی گیم، سخنران کلیدی سومین کنفرانس بازی‌های رایانه‌ای دانشگاه اصفهان شد.

دکتر Georgios N. Yannakakis دانشیار دانشگاه Malta با h-index چهل و سه و از پژوهشگران برتر دنیا در حوزه‌ی هوش مصنوعی بازی‌های رایانه‌ای است.

 دکتر Georgios N. Yannakakis دانشیار دانشگاه Malta با h-index چهل و سه و از پژوهشگران برتر دنیا در حوزه‌ی هوش مصنوعی بازی‌های رایانه‌ای است. زمینه‌های تحقیقاتی او عبارتند از:

Artificial Intelligence

Affective Computing

Human-Computer Interaction

Computational Creativity

Game Technology

رزومه‌ای ایشان را از اینجا ببینید.

 

دکتر یاناکاکیس در افتتاحیه‌ی سومین کنفرانس بازی‌های رایانه‌ای دانشگاه اصفهان، نتایج یکی از آخرین تحقیقات خود در زمینه‌ی تولید محتوای رویه‌ای (Procedural Content Genereation: PCG) را برای شرکت‌کنندگان در کنفرانس ارائه خواهد داد.

چکیده سخنرانی ایشان بدین شرح است:

Title: AI designing games for us... with (or without) us

Abstract: Can computational processes and machine-crafted artifacts be considered creative? When does this happen and who judges after all? What happens when we create together with a creative machine? Do we merely create together or can a machine truly foster our creativity as human creators? When does such co-creation foster the creativity of both humans and machines? In this talk I will address the above questions by positioning computer games as the ideal application domain for artificial intelligence for the unique features they offer. Advanced methods for autonomous game design,procedural content generation and AI-assisted game design will be showcased via a plethora of projects running currently at the Institute of Digital Games.



بازگشت1396/09/17
نظرات کاربران
تاييديه : تشخيص عامل غير انساني    
توجه : نظر شما پس از تایید مدیر سایت در سایت نمایش داده می شود !