










|
صفحه اصلی > محورهای کنفرانس
.: محورهای کنفرانس محورهای کنفرانس
درمان و ارتقاء سلامت روانی سواد رسانهای مدلسازی احساس و هيجان پدافند غيرعامل، مدیریت بحران، قدرت نرم ملاحظات حقوقی مالکیت فکری و کپیرایت رویکرد فلسفی بازیهای رايانهای شیوههای جذب مخاطب، بازاريابی و تبلیغات نقش صنعت بازیهای رايانهای در حوزهی تجارت، اقتصاد و کارآفرينی مدلسازی فرایند توسعه مدل کسب و کار و درآمدزایی مدیریت پروژههای بازیسازی فناوریهای مطرح در توليد و توسعه بازیهای آنلاین رویکردهای هوش محاسباتی نقش داده کاوی و مدلسازی رفتار کاربر تولید محتوای رویهای (PCG) و دشواری پویا بازيهای رايانهای مبتنی بر شبیهسازی، واقعیت افزوده، واقعیت مجازی و واقعیت ترکیبی واسط کاربری و تجربهی کاربری
تحلیل زیباییشناختی و هنری اصول هنری در طراحی و شخصیتپردازی بهینهسازی در تلفیق هنر و تکنیک روایت و بازینامهنویسی بازینمایی (Gamification) بررسی نقش بازیهای رايانهای و ارائهی ایدههای جدید در حوزههای: خانواده درمان و ارتقاء سلامت جسمی و روحی فرهنگ، تاريخ و ادبیات آموزش و یادگیری تبلیغات هويتيابی و فرهنگسازی فقه و اخلاق توسعهی صنعت گردشگری درمان اختلالات جسمی توانبخشی شناختی ترويج ارزشهای دفاع مقدس ترويج آموزههای مذهبی و قرآنی
و کليهی محورهای مرتبط با ابعاد فنّی و اجتماعی بازیهای رايانهای |