حقوق، جامعهشناسی، مدیریت، فقه و علوم سیاسی
|
کمیتهی ناظر
|
زمان
|
مکان
|
دکتر قدرتالله خسروشاهی - دکتر علی قنبری – دکتر رسول مظاهری - دکتر رضا نصر اصفهانی - دکتر رضا همتی
|
۱۴:۴۵ الی ۱۶:۱۵
|
سالن امین
|
۱
|
۱۴:۴۵
|
تحلیل ظرفیّتهای ارتباطی بازیهای رایانهای هدفمند در برقراری روابط بینامتنی: مطالعه مقایسهای بازیهای «آشتیساز» و «درگیریهای جهانی: فلسطین» (مسعود کوثري، سید بشیر حسینی، آرین طاهري)
|
۲
|
۱۵
|
بازشناسی بازی دیجیتال از قماربازی دیجیتال: مطالعه فقهی–حقوقی (مرتضی وصالی ناصح)
|
۳
|
۱۵:۱۵
|
طراحی و پیادهسازی شبیه ساز زندگی اجتماعی مبتنی بر مؤلفههای هوش اجتماعی با استفاده از روند توسعه چابک (هیلا هومند، پریسا عبداللهی، صمد روحی)
|
۴
|
۱۵:۳۰
|
اولویتبندی عوامل تاثیرگذار بر انتخاب بازیهای دیجیتال از نظر گیمرها و نخبگان با استفاده از روش AHP (حسین افسری، سید جواد شیخ الاسلامی، سید مهدی حسینی)
|
۵
|
۱۵:۴۵
|
سواد اخلاقی بستری جهت کنترل هوش هیجانی در محیط بازیهای رایانهای (حسین مرادی مخلص، جمشید حیدری، مریم علی بخشی)
|
۶
|
۱۶
|
بررسی عوامل مؤثر بر نگرشهای افراد درباره تبلیغات در بازیهای دیجیتال (مهدی بشیرپور)
|
نشست هنر
|
کمیتهی ناظر
|
زمان
|
مکان
|
دکتر پریسا دارویی – دکتر مرضیه پیراوی ونک - دکتر عباس غفاری– دکتر میثم یزدی
|
۱۶:۱۵ الی ۱۷:۴۵
|
سالن امین
|
۱
|
۱۶:۱۵
|
هویتیابی و فرهنگسازی شخصیت قهرمان در بازیهای رایانهای؛ مطالعه موردی بازی ایرانی میرمهنا و بازی خارجی ندای وظیفه (راضیه حقشناس، فتانه محمودی)
|
۲
|
۱۶:۳۰
|
بررسی تطبیقی مدلهای احساسات در بازیهای رایانهای (شانلی اکبری، یونس سخاوت)
|
۳
|
۱۶:۴۵
|
شناسایی و بهکارگیری احساس بازیکن در کنترل جریان بازی و افزایش سطح حس غوطهوری (الناز حیدران مقدم، صمد روحی)
|
۴
|
۱۷
|
بررسی و تحلیل مینیمالیسم (کمینهگرایی) در بازی های ویدئویی (محمد بهشتیراد، یونس سخاوت)
|
۵
|
۱۷:۱۵
|
بررسی حس حضور در بازی موبایلی پو (پریسا علیخانی، یونس سخاوت)
|
۶
|
۱۷:۳۰
|
یررسی ساختار روایی بازینامه گرشاسپ: سرآغاز حماسه (علی رازیزاده)
|
نشست روانشناسی و علوم تربیتی ۱
|
کمیتهی ناظر
|
زمان
|
مکان
|
دکتر امیر قمرانی – دکتر نگین برات دستجردی – دکتر اعظم اسفیجانی- دکتر امرالله ابراهیمی – دکتر ماهگل توکلی – دکتر مصطفی نجفی – دکتر عاطفه احمدی – دکتر سالار فرامرزی
|
۱۴:۴۵ الی ۱۶:۱۵
|
سالن خاتم
|
۱
|
۱۴:۴۵
|
بررسی اثر بخشی بازی موبایلی ابداعی «من من» بر افزایش عزت نفس کودکان ۸ و ۳ ساله تهرانی (حمیده محمدینسب، محمدعلی مظاهری)
|
۲
|
۱۵
|
فیلابت: بازی جدی تحت تلفن هوشمند برای آموزش مدیریت دیابت برای کودکان 8 سال به بالا (احسان گلاحمدی، فاطمه احمدی)
|
۳
|
۱۵:۱۵
|
طراحی بستهی آموزشی مبتنی بر واقعیت مجازی بر اساس روش چند حسی فرنالد برای درمان نارساخوانی (جواد راستی، نسیبه صرامی)
|
۴
|
۱۵:۳۰
|
کاربرد رویکرد مبتنی بر شواهد در پژوهش بازیهای آموزشی (فاطمه جعفرخانی، زهرا جامه بزرگ)
|
۵
|
۱۵:۴۵
|
مانی و مانا: بازی جدی با روند بازی پویا برای بهبود اختلالات اجتماعی در بیماران اوتیسم (صمد روحی، شهرزاد حملکاران، باقر بهرام شتربان)
|
۶
|
۱۶
|
طراحی و پیادهسازی یک بسته نرمافزاری با هدف تقویت توجه (فاطمه بیگی، جواد راستی)
|
نشست روانشناسی و علوم تربیتی ۲
|
کمیتهی ناظر
|
زمان
|
مکان
|
دکتر امیر قمرانی – دکتر نگین برات دستجردی – دکتر اعظم اسفیجانی- دکتر امرالله ابراهیمی – دکتر ماهگل توکلی – دکتر مصطفی نجفی – دکتر عاطفه احمدی
|
۱۶:۳۰ الی ۱۷:۴۵
|
سالن خاتم
|
۱
|
۱۶:۳۰
|
تاثیر بازی چندرسانهای بر نادرستنویسی دانشآموزان دارای اختلال یادگیری (سالار فرامرزی، ملیحه مهرابی کوشکی)
|
۲
|
۱۶:۴۵
|
بررسی شناختی اثرات بازی رایانهای Runner در بازیکنان (حامد علی یاری، هدایت صحرایی، محمدرضا دلیری، بهروز مینایی، معصومه کاظمی، سید محمدعلی حسینی، محمد صحرایی، زهرا دهقانی)
|
۳
|
۱۷
|
طراحی نرمافزار آموزش خواندن کاربردیِ خانوادهمحور و ارزیابی اثربخشی آن بر مهارتهای زبان و گفتار دانشآموزان با نشانگان داون (کوثربریهی، شهلاپاکدامن، غلامعلی افروز)
|
۴
|
۱۷:۱۵
|
Does Edupreneurs Furnish College Students with Co-practicing of Reading Comprehension? Harnessing the Potential of PBL AR M-Games for ESAP Teaching and Learning (Saeed Khazaie,Saeed Ketabi)
|
۵
|
۱۷:۳۰
|
تدوین و اعتبار سنجی بستهی نرم افزاری واقعیت مجازی مبتنی بر تصاویر واقعی به منظور ارتقاء سطح توجه پایدار و انتخابی کودکان (فتانه خجستهبخت، جواد راستی، ماهگل توکلی)
|
نشست فنی-مهندسی ۱
|
کمیتهی ناظر
|
زمان
|
مکان
|
دکتر سید امیرحسن منجمی – دکتر مازیار پالهنگ – دکتر علیرضا نقش – دکتر یونس سخاوت – دکتر حامد موحدیان عطار – دکتر مجتبی وحیدی اصل – دکتر یونس سخاوت – دکتر حامد آذرنوش
|
۱۴:۴۵ الی ۱۶:۱۵
|
سالن مبین
|
۱
|
۱۴:۴۵
|
گیمیفالت: ارائه رویکردی بازیگونه برای اشکالزدایی نرم افزار (شهرزاد سادات موسوی اصفهانی، بردیا ابهری، پرستو علیخانی، مجتبی وحیدیاصل)
|
۲
|
۱۵
|
بازیوارسازی پرو لباس با استفاده از شبیهسازی حرکت کاربر (معصومه رسولی، عارفه ارسلانی، یونس سخاوت)
|
۳
|
۱۵:۱۵
|
ارائه روشی در جهت بهبود روند طراحی مرحله در بازیهای رایانهای با استفاده از دستگاه ردیاب چشم (سید وحید مصطفوی، رضا سلطانی، یونس سخاوت، بابک دیندار صفا)
|
۴
|
۱۵:۳۰
|
یادگیری پدیده های جوّی از طریق نرمافزار واقعیت افزوده "AR-Blue Sky" با تاکید بر افزایش تعامل (پرستو علیخانی، مرتضی رضاییزاده، مجتبی وحیدی اصل، نازنین کریمی مقدم)
|
۵
|
۱۵:۴۵
|
بدو بیو: بازیوارسازی حرکات ورزشی دو در جهت افزایش تحرک (حسین زارعی، فرشته علیزاده، یونس سخاوت)
|
۶
|
۱۶
|
توانبخشی تعادلی بیماران مبتلا به MS بهکمک روشهای بازیدرمانی و بینایی ماشین (امیرحسین بهروزجزی، جواد راستی)
|
نشست فنی-مهندسی ۲
|
کمیتهی ناظر
|
زمان
|
مکان
|
دکتر سید امیرحسن منجمی – دکتر مازیار پالهنگ – دکتر علیرضا نقش – دکتر یونس سخاوت – دکتر حامد موحدیان عطار – دکتر مجتبی وحیدی اصل - دکتر حامد آذرنوش
|
۱۶:۳۰ الی ۱۷:۳۰
|
سالن مبین
|
۱
|
۱۶:۳۰
|
نی نو: بازی رایانهای مبتی بر فناوری واقعیت افزوده درجهت بازیوارسازی مطالب مجلات و نشریات (فرشته علیزاده، حسین زارعی، صمد روحی)
|
۲
|
۱۶:۴۵
|
یک بازی رایانهای-ورزشی برای تمرین سایهزنی درایو فورهند به کمک فناوری کینکت ایکسباکس (فروزان فرزین نژاد، جواد راستی)
|
۳
|
۱۷
|
ارایه متدی تعاملی جهت افزایش مشارکت بلادرنگ محیط واقعیت افزوده در روش فریز برای دستگاههای دستی (زینب جعفری، محبوبه شمسی)
|
۴
|
۱۷:۱۵
|
آموزش شبکۀ عصبی با عامل بدون خطا جهت ایجاد عاملهای متفاوت و شکستپذیر (کیاوش فتحی، مازیار پالهنگ)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|