حقوق، جامعهشناسی، مدیریت، فقه و علوم سیاسی
|
مسئولیت مدنی ناشی از بازیهای رایانهای
(حسین کاویار، ملیحه السادات خشوعی اصفهانی)
|
مسئولیت کیفری طراح و کاربر بازیهای رایانهای
(مهرنوش ابوذری، شاهرخ صحرائی)
|
بازیهای رایانهای و نقش آن دردفاع مقدس
(مریم اصلی، هاجره سردارزهی ، زهرا بلوچ زهی)
|
بررسی سیر تعمیق مفاهیم اسلامستیزی و اخلاقستیزی در بازیهای رایانهای بر اساس نظریات کاشت و گلوله جادویی
(علیمحمد خاکسار، سید حمزه صفوی)
|
بررسی تأثیر و نقش فضای مجازی در سبک زندگی اسلامی
(مریم اصلی، فاطمه حسین پور، محدثه فرجامینیا، بهاره مرادقلی)
|
پیشگیری از پایداری بزهکاریهای برخاسته از بازیهای رایانهای در میان کودکان
(جلالالدین حسانی، احسان فلاح)
|
(گیمیفیکیشن و نقش آن در مدیریت تجربه کاربر بازیهای رایانهای (مشتری بازار بازیهای رایانهای
(آذرنوش انصاری طادی، سید فتحاله امیری عقدایی، جواد تلگردی لوشاب، عماد پناهبخدا)
|
هنر
|
بررسی تأثیر جلوههای صوتی و موسیقی متن بر غوطهوری بازیکن دربازیهای اکشن
(شانلی اکبری، عباس غفاری)
|
تکنولوژیها و امکانات دسترسی سریع و ساده به ساخت کاراکتر و بازیسازی - مطالعه موردی کمپانی میکسامو
(مهیار دولتخواه، دکترابوذر ناصحی)
|
مدلی برای کنترل پویای داستان بازیهای رایانهای بر اساس شخصیت بازیکن
(شیوا ترکزبان، یونس سخاوت)
|
بهکارگیری رنگ با رویکرد زیباییشناختی در طراحی بازیهای رایانهای
(مجید فتحیزاده)
|
بررسی ظرفیتهای ادبیات حماسی کلاسیک فارسی برای ساخت بازیهای رایانهای
(علیرضا پورشبانان، امیرحسین پورشبانان، زهرا فنایی)
|
کاربرد عناصر بصری و نمادین در بازیهای رایانهای از منظر زیباییشناختی
(راضیه حقشناس، محمد اعظمزاده)
|
روانشناسی و علوم تربیتی
|
تاثیر بازیهای رایانهای آموزشی برارتقاء پیشرفت تحصیلی دانشآموزان ازدیدگاه دبیران متوسطه دوره اول شهرستان قرچک درسال تحصیلی ۹۶-۱۳۹۵
(عبدالرضا شیرکوند، آمنه اکبرشریفی، مهسا جباری، ناصرشیرکوند، ملیحه شهدوست)
|
ویژگیهای شخصیتی و سازگاری دختران و پسران با و بدون سابقه بازیهای رایانهای
(محمدمهدی مظهری)
|
کاربرد روش آگاهی واجشناختی در تهیه بستهی نرمافزاری مبتنی بر واقعیت افزوده برای درمان دانشآموزان مبتلا به نارساخوانی
(نسیبه صرامی، جواد راستی)
|
بررسی رابطه استفاده از بازیهای کامپیوتری و عملکرد تحصیلی دانشآموزان پسر ششم ابتدایی شهرستان آمل
(فاطمه لطفی، فخرالدین اسدی، حسن علیجانی)
|
استفاده از بازیها در یک سیستم آموزشی هوشمند جهت بهبود اختلال در عملکردهای اجرایی مغز کودکان
(رضا نقی زاده، سید امیر حسن منجمی، عاطفه احمدی علون آبادی، بیژن شوشتریان)
|
طراحی و پیادهسازی بازی آموزش زبان انگلیسی کودکان مبتنی بر اصول شیگرایی در سیستمعامل اندروید
(مهتاب نیک نهاد، حمیدرضا عادلی)
|
کاربرد واقعیت افزوده در آموزش ویژه
(صفیه عبدالهی، سعید پورروستایی اردکانی)
|
بررسی رابطه بین میزان استفاده از بازیهای رایانهای، صفات شخصیتی، ویژگیهای شخصیت بازی، سبکهای بازی و سازگاری اجتماعی در بین نوجوانان دختر و پسر
(امیرحسین قائدی، شهربانو عادلی، فریبا یزدخواستی)
|
نقش بازیهای کامپیوتری در ارتقای بهزیستی روانشناختی سالمندان دارای آشیانه خالی
(عمران ربیعی، مریم صالحزاده، سمانه اسعدی)
|
بررسی میزان شیوع اعتیاد به بازیهای رایانهای و ارتباط آن با سطح خلق
(هادی فرهادی، محمدرضا رجالی)
|
تحلیل نقش بازیهای رایانهای خشن بر پرخاشگری دانشآموزان پسر
(محمدعلی رستمی نژاد، نفیسه توتونی، مریم ایزی، سمیرا حبیبی)
|
رابطه بین میزان استفاده از بازیهای رایانهای و هوش هیجانی در بین دانشجویان
(مریم رضایی، پروین کدیور)
|
رابطه بین بازیهای رایانهای با مهارت حل مساله در بین دانشجویان
(مریم رضایی، نگین برات دستجردی)
|
طراحی ابراز ارزیابی و سنجش اختلال کمتوجهی/بیشفعالی در قالب گیمیفیکیشن
(علی خالقی، هادی حیدر، فاطمه حیدری، علیرضا سلطانی نژاد، مائده تختتوانی)
|
ساخت و اعتبارسنجی نرم افزاردرمان واقعیت مجازی مبتنی بر تصاویر ۳۶۰ درجه برای درمان ترس از پرواز
(جواد راستی، غلامرضا منشئی، پروین اسلامی)
|
رابطه بین بازیهای رایانهای و خشونتهای جدید در بین نوجوانان
(مطهره یوسف نژاد لزرجانی، نادر افقی، هدی حلاج زاده)
|
سواد بازیهای الکترونیکی و نقش کتابخانه ها در ارتقاء آن
(مهری شهبازی، زهرا آقاعابدی)
|
مقایسه اعتیاد به بازیهای رایانهای، پرخاشگری اینترنتی و اضطراب تکنولوژی در دانشجویان خوابگاهی و غیرخوابگاهی شهر اصفهان
(هادی فرهادی، فروزان شاه قلی قهفرخی)
|
رابطهی نوع بازی رایانهای ترجیحی و اعتیاد به بازیهای رایانهای با شفقت به خود در نوجوانان
(محمدرضا ذوقیپایدار، فاطمه دروهئی، بهار رستمپور)
|
تاثیر توانبخشی در فضای مجازی بر ادراک روابط دیداری- فضایی دانشآموزان پسر با نارساخوانی مقطع دوم و سوم دبستان
(شیرین صابری مبارکه، ابراهیم پیشیاره، مژگان فرهبد، محسن شتی)
|
Improvement the process of learning a second language using virtual reality technology (Mohsen Yazdinejad,Hossein Mahvash Mohammadi)
|
رابطه ابعاد هویت با میزان استفاده از بازیهای رایانهای در بین کاربران بازیهای رایانهای در شهر یزد
(یاسر رضاپور میرصالح، زهرا متولی میدانشاه، فاطمه بدخش)
|
آموزش با فناوری واقعیت ترکیبی
(سعید پورروستایی اردکانی، فاطمه جنیدی جعفری، متین قاسمی سامنی)
|
بررسی رابطه بازیهای رایانهای با تواناییهای شناختی
(زهره علاءالدینی)
|
بررسی تاثیر فنآوری اینتراکتیو در اجرای بازیهای رایانهای بر بهبود نقص توجه و حافظه کودکان
(نسرین سجادی، مهناز استکی) ADHD
|
تأثیر بازیهای کامپیوتری بر توانمندیهای شناختی و خلاقیت و خودتنظیمی رفتاری
(لاله اسماعیلی، منصوره بهرامی پور)
|
بررسی پیامدهای نامطلوب تبلت بر مهارتهای حرکتی، اجتماعی و تحصیلی کودکان
(زهره لطیفی، سمیه قاسمی دستگردی، فاطمه شیخ ابو مسعودی)
|
فنی و مهندسی
|
ایجاد تعادل پویا بین مهارتهای بازیکن و چالشهای بازیهای رایانهای با استفاده از الگوریتم ژنتیک
(بهمن اسحقی، یونس سخاوت)
|
پیادهسازی یک سیستم تشخیص حرکت بیسیم در جهت شبیهسازی حرکات بازیکن در یک بازی رایانهای
جدی
(حسین زارعی، یونس سخاوت)
|
پردازش سیگنال چشم به منظور طراحی بازی جدی
(زهرا فدايي، علي بهلولي)
|
A video game for improving self-efficacy and changing life-style of obese child
(Forouzan Farzinnejad,Behrouz Shahgholi Ghahfarokhi,Amir-Parsa Karimi,Hosein-Ali Mehrabi Koshki)
|
بررسی میزان اثر عناصر پرکاربرد در ساخت بازیهای دانستنی تصویری با استفاده از تحلیل اطلاعات رفتاری کاربران
(فرشاد آقاداود ، افسانه فاطمی)
|
بررسی و تحلیل روشهای تنظیم پویای سختی دربازیهای رایانهای چندنفره
(افسانه یدائی، یونس سخاوت)
|
تاثیر استفاده از بازی کامپیوتری بر یادگیری مهارت پرتاب آزاد بسکتبال و مقایسه با الگوی ماهر و درحال یادگیری
(جواد ریاحی فارسانی، بهروز عبدلی، فخرالدین اسدی فارسانی)
|
تأثیر نوار پیشرفت بر میزان مشارکت کاربران در سامانه مدیریت یادگیری بازینماییشده
(احسان بهرامی، مجتبی وحیدی اصل)
|