این رویداد خاتمه یافته است و اطلاعات موجود در این سایت صرفا جنبه آرشیو دارد

 
صفحه اصلی > لیست مقالات پذیرفته‌شده
.: لیست مقالات پذیرفته‌شده

مقالات شفاهی
 

حقوق، جامعه‌شناسی، مدیریت، فقه و علوم سیاسی

تحلیل ظرفیّت‌های ارتباطی بازی‌های رایانه‌ای هدفمند در برقراری روابط بینامتنی: مطالعه مقایسه‌ای بازی‌های «آشتی‌ساز» و «درگیری‌های جهانی: فلسطین»
(
مسعود کوثري، سید بشیر حسینی، آرین طاهري)

بازشناسی بازی‌ دیجیتال از قماربازی دیجیتال: مطالعه فقهیحقوقی
(مرتضی وصالی ناصح)

طراحی و پیاده‌سازی شبیه ساز زندگی اجتماعی مبتنی بر مؤلفه‌های هوش اجتماعی با استفاده از روند توسعه چابک
(هیلا هومند، پریسا عبداللهی، صمد روحی)

اولویت‌بندی عوامل تاثیرگذار بر انتخاب بازی‌های دیجیتال از نظر گیمرها و نخبگان با استفاده از روش 
AHP

(حسین افسری، سید جواد شیخ الاسلامی، سید مهدی حسینی)

سواد اخلاقی بستری جهت کنترل هوش هیجانی در محیط بازی‌های رایانه‌ای

(حسین مرادی مخلص، جمشید حیدری، مریم علی بخشی)

بررسی عوامل مؤثر بر نگرش‌های افراد درباره تبلیغات در بازی‌های دیجیتال
(مهدی بشیرپو
ر)

هنر

هویت‌یابی و فرهنگ‌سازی شخصیت قهرمان در بازی‌های رایانه‌ای؛ مطالعه موردی بازی ایرانی میرمهنا و بازی خارجی ندای وظیفه
(
راضیه حق­شناس، فتانه محمودی)

بررسی تطبیقی مدل‌های احساسات در بازی‌های رایانه‌ای
(شانلی اکبری، یونس سخاوت)

شناسایی و به‌کارگیری احساس بازیکن در کنترل جریان بازی و افزایش سطح حس غوطه‌وری
(الناز حیدران مقدم، صمد روحی)

بررسی و تحلیل مینیمالیسم (کمینه‌گرایی) در بازی های ویدئویی
(محمد بهشتیراد، یونس سخاوت
)

بررسی حس حضور در بازی موبایلی پو
(پریسا علیخانی، یونس سخاوت)

یررسی ساختار روایی بازی‌نامه گرشاسپ: سرآغاز حماسه
(علی رازیزاده
)

روانشناسی و علوم تربیتی

بررسی اثر بخشی بازی موبایلی ابداعی «من من» بر افزایش عزت نفس کودکان ۸ و ۳ ساله تهرانی
(حمیده محمدینسب، محمدعلی مظاهری)

فیلابت: بازی جدی تحت تلفن هوشمند برای آموزش مدیریت دیابت برای کودکان ۸ سال به بالا
(احسان گلاحمدی، فاطمه احمدی)

طراحی بسته‌ی آموزشی مبتنی بر واقعیت مجازی بر اساس روش چند حسی فرنالد برای درمان نارساخوانی
(جواد راستی، نسیبه صرامی)

کاربرد رویکرد مبتنی بر شواهد در پژوهش بازی‌های آموزشی
(فاطمه جعفرخانی، زهرا جامه بزرگ)

طراحی و پیاده سازی بازی جدی مانی و مانا با روند بازی پویا برای بهبود اختلالات اجتماعی در بیماران اوتیسم
(صمد روحی، شهرزاد حملکاران، باقر بهرام شتربان)

طراحی و پیاده‌سازی یک بسته نرم‌افزاری با هدف تقویت توجه
(فاطمه بیگی، جواد راستی)

تاثیر بازی چندرسانه‌ای بر نادرست‌نویسی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری
(سالار فرامرزی، ملیحه مهرابی کوشکی)

در بازیکنان Runnerبررسی شناختی اثرات بازی رایانه‌ای
حامد علی یاری، هدایت صحرایی، محمدرضا دلیری، بهروز مینایی، معصومه کاظمی، سید محمدعلی حسینی، محمد صحرایی، زهرا دهقانی

طراحی نرم‌افزار آموزش خواندن کاربردیِ خانواده‌محور و ارزیابی اثربخشی آن بر مهارت‌های زبان و گفتار دانش‌آموزان با نشانگان داون
(
کوثربریهی، شهلاپاکدامن، غلامعلی افروز)

Does Edupreneurs Furnish College Students with Co-practicing of Reading Comprehension? Harnessing the Potential of PBL AR M-Games for ESAP Teaching and Learning
(Saeed Khazaie,Saeed Ketabi)

تدوین و اعتبار سنجی بسته‌ی نرم افزاری واقعیت مجازی مبتنی بر تصاویر واقعی به منظور ارتقاء سطح توجه پایدار و انتخابی کودکان
(فتانه خجستهبخت، جواد راستی، ماهگل توکلی)

فنی-مهندسی

گیمیفالت: ارائه رویکردی بازیگونه برای اشکال‌زدایی نرم افزار
(
شهرزاد سادات موسوی ­اصفهانی، بردیا ابهری، پرستو علیخانی، مجتبی وحیدی­اصل)

بازی‌وارسازی پرو لباس با استفاده از شبیه‌سازی حرکت کاربر
(معصومه رسولی، عارفه ارسلانی، یونس سخاوت)

ارائه روشی در جهت بهبود روند طراحی مرحله در بازی‌های رایانه‌ای با استفاده از دستگاه ردیاب چشم
(سید وحید مصطفوی، رضا سلطانی، یونس سخاوت، بابک دیندار صفا)

یادگیری پدیده های جوّی از طریق نرم‌افزار واقعیت افزوده
با تاکید بر افزایش تعامل "AR-Blue Sky" 
(
پرستو علیخانی، مرتضی رضایی­زاده، مجتبی وحیدی­اصل، نازنین کریمی­مقدم)

بدو بیو: بازی‌وارسازی حرکات ورزشی دو در جهت افزایش تحرک
(حسین زارعی، فرشته علیزاده، یونس سخاوت)

 به‌کمک روش‌های بازی‌درمانی و بینایی ماشین MS توانبخشی تعادلی بیماران مبتلا به
(امیرحسین بهروزجزی، جواد راستی)

نی نو: بازی رایانه‌ای مبتی بر فناوری واقعیت افزوده درجهت بازی‌وارسازی مطالب مجلات و نشریات
(فرشته علیزاده، حسین زارعی، صمد روحی)

یک بازی رایانه‌ای-ورزشی برای تمرین سایه‌زنی درایو فورهند به کمک فناوری کینکت ایکس‌باکس
(فروزان فرزین نژاد، جواد راستی)

ارایه متدی تعاملی جهت افزایش مشارکت بلادرنگ محیط واقعیت افزوده در روش فریز برای دستگاه‌های دستی
(
زینب جعفری، محبوبه شمسی)

آموزش شبکۀ عصبی با عامل بدون خطا جهت ایجاد عامل‌های متفاوت و شکست‌پذیر
(کیاوش فتحی، مازیار پالهنگ)

 

مقالات پوستری
 

حقوق، جامعه‌شناسی، مدیریت، فقه و علوم سیاسی

مسئولیت مدنی ناشی از بازی‌های رایانه‌ای
(
حسین کاویار، ملیحه السادات خشوعی اصفهانی)

مسئولیت کیفری طراح و کاربر بازی‌های رایانه‌ای
(
مهرنوش ابوذری، شاهرخصحرائی)

بازی‌های رایانه‌ای و نقش آن دردفاع مقدس
(
مریم اصلی، هاجره سردارزهی ، زهرا بلوچ زهی)

بررسی سیر تعمیق مفاهیم اسلام‌ستیزی و اخلاق‌ستیزی در بازی‌های رایانه‌ای بر اساس نظریات کاشت و گلوله جادویی
(
علی‌محمد خاکسار، سید حمزه صفوی)

بررسی تأثیر و نقش فضای مجازی در سبک زندگی اسلامی
(
مریم اصلی، فاطمه حسین پور، محدثه فرجامی‌نیا، بهاره مرادقلی)

پیشگیری از پایداری بزه‌کاری‌های برخاسته از بازی‌های رایانه‌ای در میان کودکان
(
جلال­الدین حسانی، احسان فلاح)

(گیمیفیکیشن و نقش آن در مدیریت تجربه کاربر بازی‌های رایانه‌ای (مشتری بازار بازی‌های رایانه‌ای
(
آذرنوش انصاری طادی، سید فتح‌اله امیری عقدایی، جواد تلگردی لوشاب، عماد پناه‌بخدا)

هنر

بررسی تأثیر جلوه‌های صوتی و موسیقی متن بر غوطه‌وری بازیکن دربازی‌های اکشن
(
شانلی اکبری، عباس غفاری)

تکنولوژی‌ها و امکانات دسترسی سریع و ساده به ساخت کاراکتر و بازی‌سازی - مطالعه موردی کمپانی میکسامو
(
مهیار دولتخواه، دکترابوذر ناصحی)

مدلی برای کنترل پویای داستان بازی‌های رایانه‌ای بر اساس شخصیت بازیکن
(
شیوا ترک‌زبان، یونس سخاوت)

به‌کارگیری رنگ با رویکرد زیبایی‌شناختی در طراحی بازی‌های رایانه‌ای
(
مجید فتحی‌زاده)

بررسی ظرفیت‎های ادبیات حماسی کلاسیک فارسی برای ساخت بازی‏‌های رایانه‌‏ای
(
علیرضا پورشبانان، امیرحسین پورشبانان، زهرا فنایی)

کاربرد عناصر بصری و نمادین در بازی‌های رایانه‌ای از منظر زیبایی‌شناختی
(
راضیه حق‌شناس، محمد اعظم‌زاده)

روانشناسی و علوم تربیتی

تاثیر بازی‌های رایانه‌ای آموزشی برارتقاء پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان ازدیدگاه دبیران متوسطه دوره اول شهرستان قرچک درسال تحصیلی ۹۶-۱۳۹۵
(
عبدالرضا شیرکوند، آمنه اکبرشریفی، مهسا جباری، ناصرشیرکوند، ملیحه شه‌دوست)

ویژگی‌های شخصیتی و سازگاری دختران و پسران با و بدون سابقه بازی‌های رایانه‌ای
(
محمدمهدی مظهری)

کاربرد روش آگاهی واج‌شناختی در تهیه بسته‌ی نرم‌افزاری مبتنی بر واقعیت افزوده برای درمان دانش‌آموزان مبتلا به نارساخوانی
(
نسیبه صرامی، جواد راستی)

بررسی رابطه استفاده از بازی‌های کامپیوتری و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان پسر ششم ابتدایی شهرستان آمل
(
فاطمه لطفی، فخرالدین اسدی، حسن علیجانی)

استفاده از بازی‌ها در یک سیستم آموزشی هوشمند جهت بهبود اختلال در عملکردهای اجرایی مغز کودکان
(
رضا نقی زاده، سید امیر حسن منجمی، عاطفه احمدی علون آبادی، بیژن شوشتریان)

طراحی و پیاده‌سازی بازی آموزش زبان انگلیسی کودکان مبتنی بر اصول شی‌گرایی در سیستم‌عامل اندروید
(
مهتاب نیک نهاد، حمید­رضا عادلی)

کاربرد واقعیت افزوده در آموزش ویژه
(
صفیه عبدالهی، سعید پورروستایی اردکانی)

بررسی رابطه بین میزان استفاده از بازی‌های رایانه‌ای، صفات شخصیتی، ویژگی‌های شخصیت بازی، سبک‌های بازی و سازگاری اجتماعی در بین نوجوانان دختر و پسر
(
امیرحسین قائدی، شهربانو عادلی، فریبا یزدخواستی)

نقش بازی‌های کامپیوتری در ارتقای بهزیستی روانشناختی سالمندان دارای آشیانه خالی
(
عمران ربیعی، مریم صالح‌زاده، سمانه اسعدی)

بررسی میزان شیوع اعتیاد به بازی‌های رایانه‌ای و ارتباط آن با سطح خلق
(
هادی فرهادی، محمدرضا رجالی)

تحلیل نقش بازی‌های رایانه‌ای خشن بر پرخاشگری دانش‌آموزان پسر
(
محمدعلی رستمی نژاد، نفیسه توتونی، مریم ایزی، سمیرا حبیبی)

رابطه بین میزان استفاده از بازی‌های رایانه‌ای و هوش هیجانی در بین دانشجویان
(
مریم رضایی، پروین کدیور)

رابطه بین بازی‌های رایانه‌ای با مهارت حل مساله در بین دانشجویان
(
مریم رضایی، نگین برات دستجردی)

طراحی ابراز ارزیابی و سنجش اختلال کم‏توجهی/بیش‏فعالی در قالب گیمیفیکیشن
(
علی خالقی، هادی حیدر، فاطمه حیدری، علیرضا سلطانی نژاد، مائده تخت‏توانی)

ساخت و اعتبارسنجی نرم افزاردرمان واقعیت مجازی مبتنی بر تصاویر ۳۶۰ درجه برای درمان ترس از پرواز
(
جواد راستی، غلامرضا منشئی، پروین اسلامی)

رابطه بین بازی‌های رایانه‌ای و خشونت‌های جدید در بین نوجوانان
(
مطهره یوسف نژاد لزرجانی، نادر افقی، هدی حلاج زاده)

سواد بازی‏های الکترونیکی و نقش کتابخانه‏ ها در ارتقاء آن
(
مهری شهبازی، زهرا آقاعابدی)

مقایسه اعتیاد به بازی‌های رایانه‌ای، پرخاشگری اینترنتی و اضطراب تکنولوژی در دانشجویان خوابگاهی و غیرخوابگاهی شهر اصفهان
(
هادی فرهادی، فروزان شاه قلی قهفرخی)

رابطه‌ی نوع بازی رایانه‌ای ترجیحی و اعتیاد به بازی‌های رایانه‌ای با شفقت به خود در نوجوانان
(
محمدرضا ذوقی‌پایدار، فاطمه دروه‌ئی، بهار رستم‌پور)

تاثیر توانبخشی در فضای مجازی بر ادراک روابط دیداری- فضایی دانش‌آموزان پسر با نارساخوانی مقطع دوم و سوم دبستان
(
شیرین صابری مبارکه، ابراهیم پیشیاره، مژگان فرهبد، محسن شتی)

Improvement the process of learning a second language using virtual reality technology (Mohsen Yazdinejad,Hossein Mahvash Mohammadi)

رابطه ابعاد هویت با میزان استفاده از بازی‌های رایانه‌ای در بین کاربران بازی‌های رایانه‌ای در شهر یزد
(یاسر رضاپور میرصالح، زهرا متولی میدانشاه، فاطمه بدخش)

آموزش با فناوری واقعیت ترکیبی
(
سعید پورروستایی اردکانی، فاطمه جنیدی جعفری، متین قاسمی سامنی)

بررسی رابطه بازی‌های رایانه‌ای با توانایی‌های شناختی
(
زهره علاءالدینی)

بررسی تاثیر فنآوری اینتراکتیو در اجرای بازی‌های رایانه‌ای بر بهبود نقص توجه و حافظه کودکان
 (
نسرین سجادی، مهناز استکی) ADHD

تأثیر بازی‌های کامپیوتری بر توانمندی‌های شناختی و خلاقیت و خودتنظیمی رفتاری
(
لاله اسماعیلی، منصوره بهرامی پور)

بررسی پیامدهای نامطلوب تبلت بر مهارت‌های حرکتی، اجتماعی و تحصیلی کودکان
(
زهره لطیفی، سمیه قاسمی دستگردی، فاطمه شیخ ابو مسعودی)

فنی و مهندسی

ایجاد تعادل پویا بین مهارت‌های بازیکن و چالش‌های بازی‌های رایانه‌ای با استفاده از الگوریتم ژنتیک
(
بهمن اسحقی، یونس سخاوت)

پیاده‌سازی یک سیستم تشخیص حرکت بی‌سیم در جهت شبیه‌سازی حرکات بازیکن در یک بازی رایانه‌ای
جدی
(
حسین زارعی، یونس سخاوت)

پردازش سیگنال چشم به منظور طراحی بازی جدی
(
زهرا فدايي، علي بهلولي)

A video game for improving self-efficacy and changing life-style of obese child
(
Forouzan Farzinnejad,Behrouz Shahgholi Ghahfarokhi,Amir-Parsa Karimi,Hosein-Ali Mehrabi Koshki)

بررسی میزان اثر عناصر پرکاربرد در ساخت بازی‌های دانستنی تصویری با استفاده از تحلیل اطلاعات رفتاری کاربران
(فرشاد آقاداود ، افسانه فاطمی)

بررسی و تحلیل روش‌های تنظیم پویای سختی دربازی‌های رایانه‌ای چندنفره
(
افسانه یدائی، یونس سخاوت)

تاثیر استفاده از بازی کامپیوتری بر یادگیری مهارت پرتاب آزاد بسکتبال و مقایسه با الگوی ماهر و درحال یادگیری
(
جواد ریاحی فارسانی، بهروز عبدلی، فخرالدین اسدی فارسانی)

تأثیر نوار پیشرفت بر میزان مشارکت کاربران در سامانه مدیریت یادگیری بازی‌نمایی‌شده
(
احسان بهرامی، مجتبی وحیدی اصل)