آغاز به کار دبیرخانه‌ی چهارمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بین‌المللی «بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها»                اعلام عناوین مقالات برتر سومین کنفرانس بین المللی «بازی های رایانه ای؛ فرصت ها و چالش ها»
  اخبار کنفرانس
آغاز به کار دبیرخانه‌ی چهارمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بین‌المللی «بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها»
چهارمین دوره‌ی کنفرانس ملی و دومین دوره‌ی کنفرانس بین‌المللی «بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها» در تاریخ 2 اسفندماه 1397 در دانشگاه کاشان برگزار خواهد شد.
1397/05/20 ادامه مطلب


اعلام عناوین مقالات برتر سومین کنفرانس بین المللی «بازی های رایانه ای؛ فرصت ها و چالش ها»
لیست مقالات برتر سومین کنفرانس ملّی «بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها» طبق نظر کمیته‌های ناظر نشست‌ها و کمیته‌ی علمی کنفرانس به شرح ذیل اعلام می‌گردد.
1396/12/12 ادامه مطلب


اعلام نتایج اولین دوره‌ی انتخاب پایان‌نامه‌های برتر حوزه‌ی بازی‌های رایانه‌ای
با فراخوان اولین دوره‌ی انتخاب پایان‌نامه‌های برتر حوزه‌ی بازی‌های رایانه‌ای، بیش از 30 پایان‌نامه به دبیرخانه‌ی کنفرانس بازی‌های رایانه‌ای ارسال شد که پس از بررسی توسط کمیته‌ی تخصصی پایان‌نامه‌های برتر اعلام شد.
1396/11/28 ادامه مطلب


ورود سامانه‌ی پربارش به کشور از دوشنبه - برنامه‌ریزی مناسب برای سفر به اصفهان
با توجه به ورود سامانه‌ی پربارش به کشور از دوشنبه، برای سفر خود به اصفهان برنامه‌ریزی مناسب داشته باشید!
1396/11/21 ادامه مطلب


برگزاری کارگاه «نسل جدید بازی‌های رایانه‌ای با رویکرد بهبود مهارت‌های ذهنی کودکان به‌وسیله‌ی امواج مغزی»
کارگاه «نسل جدید بازی‌های رایانه‌ای با رویکرد بهبود مهارت‌های ذهنی کودکان به‌وسیله‌ی امواج مغزی» با همکاری آزمایشگاه ملّی نقشه‌برداری مغز برگزار می‌گردد.
1396/11/08 ادامه مطلب


چند نکته‌ی مهم برای شرکت‌کنندگان در کنفرانس
با توجه به سؤالات مکرری که به دبیرخانه کنفرانس ارسال می‌شود، خواهشمند است این نکات را به دقت مطالعه کنید.
1396/11/05 ادامه مطلب


اعلام نتایج نهایی داوری مقالات کنفرانس
پس از برگزاری جلسه‌ی کمیته‌ی علمی سومین کنفرانس «بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها»، نتایج داوری مقالات اعلام شد.
1396/11/02 ادامه مطلب


پنل تخصصی با موضوع VR Neurosurgical Simulator در سومین کنفرانس ملی بازیهای رایانه ای دانشگاه اصفهان برگزار خواهد شد.
نتایج تحقیقات دکتر حامد آذرنوش (استادیار مهندسی پزشکی دانشگاه امیرکبیر) در انستیتو عصب‌شناسی مونترال درباره VR Neurosurgical Simulator در پنل کنفرانس بازی‌های رایانه‌ای دانشگاه اصفهان ارائه می شود.
1396/10/24 ادامه مطلب


داوری مقالات سومین کنفرانس ملّی «بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها» آغاز شد.
در این دوره از کنفرانس 143 مقاله در حوزه‌های مختف مرتبط با بازی‌های رایانه‌ای به دبیرخانه‌ی کنفرانس ارسال شد که مقالات مرتبط با روانشناسی با 28 درصد بیشترین سهم را داشتند.
1396/10/21 ادامه مطلب


پنل «کودکی در ایران: یک مطالعه‌ی طولی 8 ساله» در کنفرانس بازی‌های رایانه‌ای
پژوهشگران مؤسسه‌ی همنوای رویش برای بار دوم مهمان کنفرانس بازی‌های رایانه‌ای دانشگاه اصفهان خواهند بود تا نتایج تحقیقات خود در مورد بازی‌های رایانه‌ای در پروژه‌ی مطالعه‌ی طولی کودکی در ایران را ارائه نمایند.
1396/10/18 ادامه مطلب


تقدیر از پایان‌نامه‌های برتر حوزه‌ی بازی‌های رایانه‌ای در حاشیه‌ی کنفرانس
دانشگاه اصفهان در راستای توسعه‌ی پژوهش‌های مرتبط با حوزه‌های مختلف بازی‌های رایانه‌ای از قبیل علوم انسانی، فنی و هنر، از پایان‌نامه‌های برتر تقدیر به‌عمل می‌آورد.
1396/10/08 ادامه مطلب


باریش اوزیستک مدیرعامل نت‌ماربل در منطقه‌ی اروپا، خاورمیانه و آفریقا، سخنران کلیدی کنفرانس بازی‌های رایانه‌ای شد.
سخنرانی کلیدی Baris Ozistek مدیرعامل Netmarble EMEA در سومین کنفرانس بازی‌های رایانه‌ای دانشگاه اصفهان را از دست ندهید!
1396/10/01 ادامه مطلب


تمدید مهلت ارسال مقالات
مهلت ارسال مقالات به سومین کنفرانس ملّی و اولین کنفرانس بین‌المللی «بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها» تا 15 دی تمدید شد.
1396/09/30 ادامه مطلب


دکتر توبیاس گریتمایر پژوهشگر برجسته‌ی روانشناسی اجتماعی، سخنران کلیدی سومین کنفرانس بازی‌های رایانه‌ای دانشگاه اصفهان شد.
پروفسور Tobias Greitemeyer استاد تمام دانشگاه Innsbruck اتریش با h-index چهل و سه و از پژوهشگران برتر دنیا در حوزه‌ی روانشناسی بازی‌های رایانه‌ای است.
1396/09/24 ادامه مطلب


دکتر یورگیس یاناکاکیس پژوهشگر برجسته‌ی هوش مصنوعی گیم، سخنران کلیدی سومین کنفرانس بازی‌های رایانه‌ای دانشگاه اصفهان شد.
دکتر Georgios N. Yannakakis دانشیار دانشگاه Malta با h-index چهل و سه و از پژوهشگران برتر دنیا در حوزه‌ی هوش مصنوعی بازی‌های رایانه‌ای است.
1396/09/17 ادامه مطلب


با دبیران علمی کنفرانس بازی‌های رایانه‌ای بیشتر آشنا شوید.
کنفرانس «بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها» روی سه محور علوم انسانی، فنی و هنر متمرکز شده است و به‌همین لحاظ از اولین سال برگزاری، سه دبیر علمی مجزا برای هر شاخه داشته است.
1396/08/23 ادامه مطلب


دعوت از شرکت‌های فعال در حوزه‌های شبیه‌سازی و واقعیت مجازی/افزوده/ترکیبی برای شرکت در نمایشگاه جنبی کنفرانس
کمیته‌ی برگزاری کنفرانس از شرکت‌های فعال داخل و خارج کشور جهت شرکت در نمایشگاه جانبی سومین کنفرانس ملی و اولین کنفرانس بین‌المللی «بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها» جهت ارائه‌ی محصولات خود در حوزه‌های شبیه‌سازی و واقعیت مجازی/افزوده/ترکیبی دعوت به‌عمل می‌آورد.
1396/08/15 ادامه مطلب


 نکاتی جهت ارسال مقالات به دبیرخانه کنفرانس بازی های رایانه ای
ضمن تشکر از دوستانی که تاکنون مقالات خود را به دبیرخانه کنفرانس "بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها" ارسال نموده‌اند، خواهشمند است قبل از ارسال مقالات نکات زیر را مدنظر قرار دهید
1396/08/09 ادامه مطلب


کپی برداری از کنفرانس بازی های رایانه ای دانشگاه اصفهان از منظر علمی اعتبار ندارد
همایش‌هایی که با کپی‌برداری از کنفرانس دانشگاه اصفهان که به‌عنوان اولین واقعه پژوهشی کشور در حوزه‌ بازی‌های رایانه‌ای اعتبار خاص خود را دارد، توسط مؤسسه های متفرقه در حوزه بازی‌های رایانه‌ای برگزار می شود، ارتباطی با رویداد پژوهشی سالانه‌ دانشگاه اصفهان ندارد و از منظر آکادمیک فاقد اعتبار است.
1396/04/30 ادامه مطلب


 آغاز به کار دبیرخانه‌ی سومین کنفرانس ملی و اولین کنفرانس بین‌المللی بازی‌های رایانه ای دانشگاه اصفهان
سومین کنفرانس ملی و اولین کنفرانس بین‌المللی بازی‌های رایانه ای بهمن 1396 در دانشگاه اصفهان برگزار خواهد شد.
1395/04/23 ادامه مطلب


  معرفی کنفرانس
برای سومین سال پیاپی و برای نخستین بار با رویکرد بین‌المللی، دانشگاه اصفهان میزبان معتبرترین رویداد پژوهشی کشور در حوزه‌ی بازی‌های رایانه‌ای است. سومین کنفرانس ملّی و اولین کنفرانس بین‌المللی «بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها» که از ۲۵ تا ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ در دانشگاه اصفهان برگزار خواهد شد، محلی برای ارائه‌ی پژوهش‌های جدید در شاخه‌های مختلف بازی‌های رایانه‌ای از جمله روانشناسی، جامعه‌شناسی، فناوری اطلاعات، هنر، پزشکی، مدیریت، اقتصاد و سایر علوم وابسته است تا محملی برای تحلیل و تولید بازی‌های رایانه‌ای فاخر  باشد. ظرفیت‌های سرشار صنعت بازی‌های رایانه‌ای در خلق ثروت در کنار کارکردهای آن در حوزه‌های هدفمند مانند آموزش، درمان، تبلیغات و فرهنگ‌سازی در کنار آسیب‌های بالقوه‌ی آن از جنبه‌های مختلف، نیاز به پژوهش‌های عمیق در این حوزه را بیش از پیش عیان می‌سازد و دانشگاه اصفهان بنا بر رسالت خویش و پس از برگزاری اولین دوره کنفرانس در بهمن ماه ۱۳۹۴ و دومین دوره در بهمن ماه ۱۳۹۵، امسال نیز به این مهم همت گماشته است.
 
کنفرانس «بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها»
•  از حمایت نهادهای معتبر علمی و فرهنگی و اجتماعی سود می‌برد.
•  امکان ارزیابی ایده‌ها و مقالات پژوهشی توسط بزرگترین شبکه‌ی پژوهشی کشور در حوزه‌ی بازی‌های رایانه‌ای (شامل بیش از 200 نفر از اعضای هیأت علمی دانشگاه‌های داخل و خارج کشور) را فراهم می‌آورد.
•  مقالات شما را در معتبرترین نمایه‌های داخل (سیویلیکا و ISC) و خارج کشور به پژوهشگران دیگر عرضه می‌کند.
•  با مجلات معتبر علمی داخل و خارج کشور در ارتباط است و برای چاپ نسخه‌ی گسترش‌یافته‌ی مقالات برتر کنفرانس با آنان رایزنی مؤثر انجام می‌دهد.
•  به لحاظ سابقه‌ی برگزاری، اصالت، ماهیت علمی برگزارکنندگان و رعایت اصول علمی در داوری و پذیرش مقالات، اعتبار پژوهشی مقالات پذیرفته شده در آن تضمین شده است.
•  امکان ارتباط مستقیم شرکت‌کنندگان با شاخص‌ترین پژوهشگران داخل و خارج کشور در حوزه‌ی بازی‌های رایانه‌ای که امسال مهمان کنفرانس هستند را فراهم می‌کند.
•  با دعوت از مهمانانی از دانشگاه‌های فعال جهان در حوزه‌ی بازی‌سازی، فرصتی ناب برای رایزنی با آنان جهت ادامه تحصیل در این رشته را فراهم می‌کند.
•  میزبان شرکت‌های فعال در حوزه‌ی تکنولوژی‌های نوین بازی‌سازی است تا در کنار پژوهش‌های علمی، شرکت‌کنندگان را با آخرین دستاوردهای فنی نیز آشنا کند.
 
نگاه ویژه‌ی این دوره به فناوری‌های نوین شبیه‌سازی، واقعیت افزوده، واقعیت مجازی و واقعیت ترکیبی اختصاص دارد و پژوهش‌های مرتبط با این محورها جایگاه ویژه‌ای خواهند داشت. مانند ادوار قبل، ماراتون بازی‌سازی نیز همزمان با کنفرانس برگزار می‌شود تا بازی‌سازان نیز در این رویداد سهم ویژه‌ی خود را داشته باشند.
 
کمیته‌ی برگزاری کنفرانس از عموم پژوهشگران، بازی‌سازان، صاحبان دانش و فن، مدیران اجتماعی و فرهنگی و کلیه‌ی علاقمندان و صاحب‌نظران دعوت می‌کند با حضور خود در این رویداد پژوهشی و ارائه‌ی مقالات و محصولات ناب خود، به رونق این کنفرانس که متعلق به تک‌تک آنهاست، کمک کنند.
دبیرخانه کنفرانس
آدرس پستی: اصفهان- خیابان هزار جریب- دانشگاه اصفهان - مرکز کارآفرینی - طبقه همکف - مرکز تخصصی بازیهای رایانه ای دانشگاه اصفهان - کدپستی ۸۱۷۴۶۷۳۴۴۱
تلفکس: ۳۷۹۳۲۱۲۷-۰۳۱
دسترسی سریع: ۴۰۷  ۷۵۰۰  ۰۹۱۳
پاسخگویی: ساعت ۹ تا ۱۳ شنبه تا چهارشنبه
پست الکترونیکی:
                    cgco2018@res.ui.ac.ir
                   cgco2018@gmail.com
 

 

 

 

 
کانال تلگرام: 

توئیتر:
 @CGCO_Conference

  
روز شمار همایش

0-1
  برگزار کنندگان
  حامیان